OKRES ZAINTERESOWAŃ

W okresie zainteresowania Pogo niemal bez przerwy był w kontakcie z Waltem Kelly i Biurem Reklamy prosząc o oryginalne ryciny (ma ich dwie), pytając o   przyczyny opóźnień w ukazywaniu się komiksów (15-centowych zeszytów ukazujących się kwartalnie w wydawnictwie „Dell” poza codziennym odcinkiem gazetowym oraz często ukazujących się tanich jed­notomowych wydawnictw w cenie jednego dolara, wydawanych przez Simona i Schustera) oraz sprawdzając pogłoski, że w sklepach ukazać się ma koszula „Pogo” czy jakiś inny przedmiot z nazwą tej firmy (pogłoski okazały się fałszywe: „Pogo” nie splamiła się „komercjalizacją”). W kampanii prezy­denckiej 1952 r. „Pogo” występował w roli „kan­dydata” i można było nabyć guziki reklamowe z na­pisem „Głosuję na Pogo”; Paweł zebrał około tuzina tych guzików, chociaż, jak wiedział, były one głów­nie przeznaczone dla studentów.

Witaj na moim blogu! Jeśli szukasz bloga parentingowego to doskonale trafiłeś. Wpisy tutaj zawarte będą dotyczyły dzieci i ich wychowania w nowoczesny sposób. Zapraszam do czytania i aktywnego komentowania!